98

Αψήφισε το φόβο και τη ραδιενέργεια και γύρισε σε αυτό τον τόπο για τον πιο όμορφο λόγο…

Η άνοιξη του 2011 ήταν η χειρότερη περίοδος για να βρίσκεται κάποιος στη Fukushima της Ιαπωνίας και τις γύρω περιοχές.

Ένας σεισμός, ένα τσουνάμι και μια πυρηνική καταστροφή ήταν το τραγικό ντόμινο που ανάγκασε τους κατοίκους να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους.

Για την ακρίβεια, ένας άνθρωπος έμεινε πίσω. Ο Naoto Matsumura, γνωστός με το ψευδώνυμο «Macchan», συνειδητοποίησε πως υπήρχαν κάποιοι που δε μπορούσαν να φύγουν και χρειαζόταν άμεσα τη βοήθειά του: τα ζώα!

Ο Macchan είχε εγκαταλείψει το σπίτι του κατά τη διάρκεια του σεισμού, όμως επέστρεψε αγνοώντας τις συνέπειες της ραδιενέργειας!

19

Ο 5ης γενιάς αγρότης, αρχικά σκόπευε απλά να συντηρεί τα ζώα του, όταν όμως άρχισαν να μαζεύονται πεινασμένοι «ξένοι» στην πόρτα του, δε μπορούσε να τους γυρίσει την πλάτη.

20

21

Μένει στην μικρή πόλη Tomioka, 7 μίλια μακριά από το εργοστάσιο πυρηνικής ενέργειας, φροντίζοντας σκύλους, γάτες, αγελάδες, άλογα και όποιο άλλο ζώο έχει μείνει πίσω σε αυτό τον καταραμμένο τόπο.

22

23

Όπως αναφέρει ο ίδιος, όταν επέστρεψε είδε πως τα περισσότερα σκυλιά ήταν δεμένα, λες και οι ιδιοκτήτες τους πίστευαν πως θα γύριζαν σύντομα…

24

Τέσσερα χρόνια αργότερα, η περιοχή είναι ακόμη έρημη και αυτός είναι ο μόνος άνθρωπος που τα φροντίζει…

25

Αυτός και τα ζώα του βασίζονται αποκλειστικά σε φιλανθρωπικές δωρεές από ανθρώπους έξω από τη ζώνη της καραντίνας.

27

Παρόλο που πρόκειται για έναν καλοσυνάτο άνθρωπο με μεγάλη καρδιά, ο ίδιος δηλώνει πως είναι γεμάτος οργή.

28

«Γι” αυτό βρίσκομαι ακόμη εδώ. Αρνούμαι να φύγω και να αφήσω πίσω μου την οργή και θλίψη που νιώθω. Όποτε βλέπω την πόλη μου, βουρκώνω«.

29

30

fanpage.gr

Εάν σας άρεσε μοιραστείτε το !

Αφήστε το σχόλιο σας

Σχόλια

Το panagiamegalohari.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα αφαιρούνται.